Asiakastilisuuden järjestäminen

ASIAKASTILAISUUDEN JÄRJESTÄMINEN


Järjestämme "hyvinvointilaisuuden" 9-luokkalaisille tytöille huhtikuun loppupuolella.
Tilaisuuden tavoitteena on, että jokainen osallistuja tuntisi itsensä tärkeäksi ja saisi lisää itsevarmuutta tulevaan elämään.

Tilaisuuteen aiomme kutsua ulkopuolisen luennoitsijan kertomaan muun muassa ulkonäköpaineista ja somen vaikutuksesta henkiseen hyvinvointiin sekä tietenkään unohtamatta fyysistä hyvinvointia.

Jaoimme tiimimme kesken vastuualueet, joita olivat projektipäällikkö, markkinointivastaava, yhteistyökumppaneiden hankkija sekä käytännön asioiden toteuttaja.
Toki autamme toisiamme ja teemme yhdessä asioita.

Pohdimme vielä tilaisuuden visuaalista ilmettä sekä ohjelmaa luennon lisäksi..

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Miesten hiusten leikkaus

Ensimmäinen asiakas hiusten tasoitus leikkaus...